Member Sites  ::  JOIN  ::  Forum  ::  Info  ::  Next Ring  
Hobbies & Crafts - The Hobbies & Crafts WebRing covers a wide variety of hobbies and crafts. Information on tips and techniques, decora

Forums     Login   Signup

Hobbies & Crafts

Manager: graphicsbytt
Hobbies & Crafts Forum.

Sponsored Links

Come Visit The Forum
Discuss Hobbies & Crafts
  Be the first to post in Hobbies & Crafts

Scrapbooking fills my days.....
  Scrapbooking fills my days - not to mention my living room, bedroom and clo

I could keep on scrappin'
  I could keep on scrappin' or I could go to bed, but then what would I do
read...
Forum Posts - Start a new discussion! Posts 1 - 1 of 1
All Threads |   All Posts   ]

Stickmani - 02/03/2013
http://2.bp.blogspot.com/-TQVVLfGP__4/UQ5jPWY0mjI/AAAAAAAABA0/Tt38NqX4_JA/s320/007a.jpg

Länge sedan jag skrev något på bloggen men tro inte att jag har varit sysslolös......... för det har jag inte!!!! Jag har haft fullt upp med min arbetsträning och den är jobbig! Fast det finns något positivt med det också och det är att man träffar nya härliga människor. Min kreativa sida har för tillfälligt lämnat sömnaden och gått över till stickning för en tid. Jag stickar febrilt på kvällarna framför TV-n. Stickningen har blivit en form för "stresslindring" så att jag kan sitta still en stund och varva ner innan jag lägger mig. Jag fångar nog upp all min stress och energi i stickningen och inbillar mig att den som använder mina vantar eller sockor får nog en ordentlig "puff" av ren energi av dem........men det bjuder jag på. Tänkte visa dem men de är inte riktigt färdiga än. Trådar ska fästas och de ska också tvättas och spännas innan de blir färdiga för användning och försäljning. Här syns alla vantar tillsammans Jag vet inte vad mönstret kallas för. Jag använde ett gammalt mönster och anpassade det till ett par vantar. Det var mycket roligt att sticka det. Man stickar med bara en färg i taget. Tror att det kallas för hålkrus Det går att variera på många sätt och man får många idéer när man stickar De här blir mina egna för en vante blev röd och en blev grön då jag använde ett handfärgat garn. De kommer nog att hjälpa mig att skilja på hö och vä  Det här mönstret var också jätteroligt att st...

Stickmani

All Threads |   All Posts   ]

Contact Us | Copyright © 2001-2016 WebRing®, Inc. Terms of Service - Help - Privacy Policy