Member Sites  ::  JOIN  ::  Forum  ::  Info  ::  Next Ring  
Hobbies & Crafts - The Hobbies & Crafts WebRing covers a wide variety of hobbies and crafts. Information on tips and techniques, decora

Forums     Login   Signup

Hobbies & Crafts

Manager: graphicsbytt
Hobbies & Crafts Forum.

Sponsored Links

Come Visit The Forum
Discuss Hobbies & Crafts
  Be the first to post in Hobbies & Crafts

Scrapbooking fills my days.....
  Scrapbooking fills my days - not to mention my living room, bedroom and clo

I could keep on scrappin'
  I could keep on scrappin' or I could go to bed, but then what would I do
read...
Forum Posts - Start a new discussion! Posts 1 - 1 of 1
All Threads |   All Posts   ]

Städning och organisering av mitt syrum - 02/03/2013
http://4.bp.blogspot.com/-haU8kvK2BKs/UQ5qK10NEXI/AAAAAAAABB8/vatEqg5S78E/s320/017a.jpg

Jag har sedan en månad tillbaka försökt att städa och organisera mitt syrum så det ska bli mer ordning och reda där. Det blir lättare att städa bort om man vet var man ska lägga saker och ting. Mer lättstädat med dammsugaren om man har golvet fritt från saker. Det går trögt och det kommer att ta tid men när det är färdigt då är det kanonbra :) Kolla in lådan vilken ordning det är. Fast jag törs inte visa vilken röra det är uppe på byrån.  När man städar och ordnar upp måste man ha uppställningsytor där man tillfälligt lägger saker på Har använt gamla konservburkar (kattmat)  till att ha pennor och penslar i. Har också stor lust att dekorera dem  Har även använt glasburkar  Ser ni vad jag menar. Sybordet har blivit en stor avställningsyta. Det ser väldigt stökigt och ostädat ut men det är det inte om man tittar lite närmare ser man burkarna där jag lagt pennor och liknande i. De ska placeras på en annan plats och då blir skrivbordet rent och fint. Ordning och reda i en låda. Uppe på byrån ska mina burkar med pennor och penslar placeras på.  Ska fortsätta  städa nu. Mer bilder kommer längre fram

Städning och organisering av mitt syrum

All Threads |   All Posts   ]

Contact Us | Copyright © 2001-2016 WebRing®, Inc. Terms of Service - Help - Privacy Policy